![]() |
4.99 р.
Вага: 310 г
Памеры: 145x200 мм
|
Мінск: Беларуская навука, 2009. – 266 с., [4] арк. каляр. іл.
ISBN 978-985-08-1031-1
У манаграфіі разглядаецца тэарэтычна-метадалагічная канцэпцыя дынамікі этнакультурных працэсаў ў гарадской сям’і беларусаў у апошняй трэці ХХ – пачатку ХХІ ст.; даследуецца механізм пераемнасці традыцый як фундаментальны прынцып функцыянавання этнакультурных працэсаў у сям’і; паказваюцца ступені мадэрнізаванасці і урбанізаванасці гарадской сям’і беларусаў, акрэсліваецца іх уплыў на этнакультурныя працэсы, іх аднашўленне, паскарэнне і абагачэнне новымі тэндэнцыямі ў шлюбна-сямейных і роднасна-сваяцкіх адносінах; прапануецца прагнозная мадэль развіцця этнакультурных працэсаў праз фарміраванне сістэмы сацыякультурнай, адукацыйнай і выхаваўчай працы спецыялістаў з маладымі сем’ямі і з моладдзю.
ЗМЕСТ
Уступ
Глава 1. Тэарэтыка-метадалагічныя асновы дынамікі этнакультурных працэсаў у сям’і беларусаў у апошняй трэці ХХ – пачатку ХХІ ст.
1.1. Гістарыяграфія праблемы сям’і, крыніцы і метады даследвання
1.2. Тэарэтыка-метадалагічная канцэпцыя даследавання этнакультурных працэсаў у сям’і беларусаў
1.3. Мадэрнізацыя і урбанізацыя ўкладу жыцця як аснова тэарэтычнай канцэпцыі даследавання этнакультурных працэсаў у сям’і беларусаў
Глава 2. Развіццё этнакультурных працэсаў у гарадской сям’і беларусаў
2.1. Структурна-функцыянальныя і тыпалагічныя змяненні гарадской сям’і беларусаў
2.2. Сучасны стан і тэндэнцыі развіцця сям’і і шлюбаў у беларусаў
Глава 3. Пераемнасць традыцый як прынцып функцыяніравання этнакультурных працэсаў у гарадской сям’і беларусаў
3.1. Традыцыі як фактар рэпрадуктавання этнакультурных працэсаў у сям’і і яе адаптацыі да сучаснасці
3.2. Пераемнасць вясельных, радзінных абрадаў і абрадаў ушанавання продкаў
3.3. Пераемнасць традыцый роднасна-сваяцкіх адносін
3.4. Пераемнасць традыцый выхавання і этыкету
Глава 4. Сацыяльна-педагагічны патэнцыял традыцый беларусаў як крыніца развіцця сучаснай гарадской сям’і
4.1. Рэалізацыя сацыяльна-педагагічнага патэнцыялу традыцый беларусаў у працы з сям’ёй
4.2. Стварэнне мадэлі падрыхтоўкі спецыялістаў для працы з моладдзю і маладымі сем’ямі
Заключэнне
Літаратура